Rýchla pomoc pre suché vlasy

Ahojte! 🙂 Pokiaľ ste rovnakí experimentátori v oblasti farbenia vlasov než ja, určite dobre viete, že sa naša milovaná pokrývka hlavy po určitom čase unaví a začne si vyslovene pýtať zvýšenú starostlivosť. Pre mňa je spomínaným obdobím jednak zima, no zároveň aj množstvo stresu, kedy zväčša moje nekonečne dlhé ,,bronde” stočím to laického drdola a môžem si teda ráno dlhšie pospať. Lenže čo robiť, keď potrebujem vyzerať reprezentatívnejšie, a teda musím presvedčiť moje háro, nech sa aspoň na pár hodín tvári fantasticky? Aké produkty zvoliť bez toho, aby som zvyšok mesiaca neplakala nad prázdnou peňaženkou?

Šampón pre suché/farbené vlasy/vlasy bez lesku/čo chcete – zachráni to kondicionér

Ja osobne si nedávam na šampónoch príliš záležať. Zväčša siaham po prípravkoch určených práve na farbené vlasy alebo chudáčikov bez života. Obraciam sa na  L’Oreal Elseve alebo práve milovaný Aussie, či už Moist Shampoo určený na suché a zničené vlasy alebo Miracle Shine Conditioner. Najnovšie ma dokonca oslovil tuhý šampón od Soaphorie. Hoci som sprvu bola voči šampónu vo forme mydla skeptická, na druhý deň som si užívala zdravý lesk mojich vlnitých vlasov a dokonca som ich mohla nosiť rozpustené aj na druhý deň, čo sa mi už dávno nestalo.

imgp1839
L’Oreal Elseve Color-vive šampón

 

imgp1837

imgp1847
Tuhý šampón ShinyShamp – Soaphoria

Maska je nevyhnutnosť

Raz alebo dvakrát týždenne si po umytí vlasov doprajem aj masku od Alverde Nutri-care 5in1 obsahujúcu bio argán a mandľu a určenú presne na suché a lámavé vlasy. Podľa návodu nechám pôsobiť 10 minút (ale keďže sa obvykla počas pôsobenia masky sprchujem alebo sa piplem so skincare, trvá to o niečo dlhšie) a následne vlasy umyjem vlažnou vodou.

imgp1842
Alverde Nutri-care 5in1 BB-Haar-Maske

 

A na záver olej

…od Elseve na končeky vlasov, pretože práve ony majú najväčšiu tendenciu robiť mi problémy.

Ak si vlasy fénujem, žehlím alebo sa snažím nepopáliť na kulme, zvyknem ich trochu nastriekať sprejom na ochranu voči teplu od značky Balea. Po kulme či žehličke však siaham len pred oslavami, ktorých však bolo v poslednej dobe neúrekom, preto sa obyčajne snažím vlasy fénovať iba minimálne.

imgp1843
L’Oreal Elseve Extraordinary Oil
imgp1844
Balea Trend It Up

Tu sa moja vlasová starostlivosť končí. Prirodzene, nepoužívam všetky produkty pri každom umývaní, s ktorým sa to tiež snažím veľmi nepreháňať. Mám však už poriadne dlhé vlasy a len čo sa konečne vyberiem ku kaderníčke a skrátim ich, hádam tak naveľa klesne aj spotreba môjho šampónu. 🙂

A aké produkty na vlasy používaš ty? 🙂

náhľadový obrázok poctivo ukradnutý z pinterest.com

6 thoughts on “Rýchla pomoc pre suché vlasy

Leave a Reply

