Miluj osobu, ktorou si sa stal

Sadni si, uvoľni sa a na chvíľu sa nad sebou zamysli. Spomeň si na svoju mladšiu verziu spred niekoľkých rokov a pozri sa na seba dnes. 

Prešiel si si dlhou cestou. Kľukatou, hrboľatou či plnou dier. Spadol si toľkokrát, až by tvoje doráňané kolená vedeli písať romány o každej modrine. Na rukách ešte rozpoznať dávne jazvy či škrabance, vieš sa ich dotknúť a pripomenúť si, akými horami si sa to štveral, aby si sa dostal k cieľu. Pripomínajú ti, že nikdy skutočne nezaprieš, kým si a odkiaľ si prišiel, nech na seba capneš dve kilá cudzej dôstojnosti v snahe zahaliť svoju hanbu.

Lenže sa niet za čo hanbiť. Zvládol si to, prešiel si lúkami, kamenistými cestami i osobným peklom. Možno sa ešte nenachádzaš tam, kde chceš byť, ale snažíš sa, si stále tu pripravený bojovať so svojimi vnútornými démonmi, obavami či fóbiami. 

Nehnevaj sa, že si sa ešte nedostal do vytúženej rovinky. Pogratuluj si, že si v sebe našiel silu popasovať sa so strachom. Možno nie úplne, ale raz sa ti to podarí.  

Nebuď na seba až tak prísny. Máš len jedno telo, jeden rozum i myseľ. Neuštvi ich k smrti. Váž si aj to málo, čo máš, pretože si to dosiahol vlastnými silami. Spoľahol si sa sám na seba a vyhrabal sa pomaličky z najhoršieho. Miluj osobu, ktorou si sa stal, pretože je silnejšia než kedykoľvek predtým.

Fotografie: pinterest.com

One thought on “Miluj osobu, ktorou si sa stal

  1. Příběh o lásce
    Toto je příběh o mé první opravdové lásce o prvním dívce do kterého jsem se zamiloval.
    Ano řeknete si ha píše to chlapec určitě ji chtěl jen přetáhnout. No nemáte pravdu. Mám 19 a tento příběh se stal zhruba před dvěma lety. Do tehdy jsem nijak velmi nepociťoval potřebu najít si dívku. Samozřejmě že se mi líbily dívky i mě přitahovaly ale prostě neměl jsem nutkání s někým být. Byl jsem sám a byl jsem ze sebou spokojený. Až do toho osudného měsíce když se do našeho sousedství přistěhovala ona. To dívka s těmi nejkrásnějšími modrýma očima, roztomilým úsměvem, nádhernými blonďatými vlasy a přímo božskou postavou. Nejprve jsem si j velmi nevšímal občas jsem ji ráno viděl na zastávce nebo jsem ji zahlédl v autobuse při cestě ze školy. Časem jsem si ji začal všímat více a více někdy jsem vlastně šel do školy jen proto abych viděl ty její oči ti nádherné modré oči které mi připomínaly oceán. Jednoho dne asi po 3týždňoch jsem se jí rozhodl promluvit. A tak jsme se dali do řeči. Mno a pak to šlo začali jsme si rozumět. Nejprve jsem se držel dále byl jsem jen jako kamarád. Kecali jsme psali jsme si chodili jsme na procházky. Jelikož byla zadána a já za 1ve jsem v tomto nebyl takový zběhlí, za 2HE nejsem svině abych někomu ničil vztah. Chodili jsme na procházky do lesa, na louky, po vsi. Během našich rozhovorech se mi svěřila s mnoha věcmi např ..: jak ji trápí její přítel, jak ji ničí její spolužačka a podobně Po čase se s ní její přítel rozešel. Já jsem měl snahu získat její srdce ale ona aniž by mi dala čoilen jedinou šanci mě poslala do “friendzone” a k tomu ještě is úsměvem že jestli si z ní střílím. Hoc věděla velmi dobře že to nemám ve zvyku. A v zápětí zase změnila téma na to že je sama a opuštěná takto se to táhlo asi čtvrt roku do října …. ano celé léto jsem o její srdce bojoval snažil jsem se získat její náklonnost snažil jsem se ji dostat do kina nebo na oběd popřípadě večeři až jsem to nevydržel. A tak jsem ji seznámil s kamarádem o kterém jsem si byl jistý že ji získá. Bez nejmenší námahy. Ale mýlil jsem se byla tam námaha moje skoro celí měsíc jsem poslouchal skeptické hlášky a podněty od obou já si navzájem nevěřili. A já jsem přitom jen po tichu trpěl před nedávnem oslavili první výročí a mně ani nepoděkovali ani jen se mě nezeptali jestli mě s někým nedají dát dohromady nebo něco byla tu jen její Bohapustá snaha dát mě dohromady s její ošklivou (ale v tomto případě to myslím vážně protože já na lidech vidím většinou jen to dobře na ní nebyl ani za mák dobra) kamarádkám. A když jsem se toho kluka zeptal že co na ní vidí tak mi řekl jen její prvky na zevnějšku. Já jsem jen polkl a v duchu jsem si zopakoval co na ní přitahuje mě. Zde je seznam: samozřejmě mimo toho co jsem už jmenoval nahoře: její smích, její povaha, myslí na jiných, chce pro rodinu obětovat všechno, i když říká že nemá ráda děti miluje je, je to prostě dokonalé dívka, a to nemluvím o vkusu na knihy a stylu hudby a filmů. Po jisté době jsem se s ní přestal bavit protože jsem věděl že to nezvládnu a že se jim začnu míchat do vztahu sice možná bych to neudělal ale nemínil jsem riskovat její štěstí štěstí někoho koho miluji a asi navždy milovat budu. A není den kdy bych na ni nemyslel a nechtěl ji mít u sebe.
    vím že to sem nepatří ale potřeboval jsem to ze sebe dostat dolů podepsaný
    A.T.A.W.

    Like

Leave a Reply

