Proti stresu s prírodnými produktmi zo Soaphorie 

Čaute! 🙂 Tiež vám rovnako ako mne pomáha zavrieť sa na hodinu (a to doslova, včera som to dokonca stopovala) do kúpeľne a uložiť sa do horúcej spenenej vody? Pokiaľ áno, tak presne viete, aký je to úžasný pocit a vynikajúci relax na konci namáhavého týždňa. Lenže ako chudobný študent si nemôžem vychutnávať arómu drahších produktov, preto stále pátram po cenovo dostupnejších, no stále kvalitných prírodných značkách. Dnes by som sa s vami rada podelila o produkty z nedávno objavenej Soaphorie. 
Už dávnejšie som zvedavo krúžila okolo stánku v košickom obchodnom centre Optima a pokukovala po farebných balíčkoch. Ako človek bojujúci počas celej jesene a zime s mimoriadne suchou a citlivou pokožkou som sa však neodvažovala osloviť predavačku a spýtať sa na produkty určené špeciálne pre môj typ. Veľkú úlohu zohrala aj moja sociálna fóbia, vďaka ktorej mi spôsob nakupovania, kedy musíte celý čas komunikovať s tetou za pultom, vôbec nevyhovuje. Personál však bol veľmi milý a ochotný, takže som sa mohla tešiť z dvoch produktov určených špeciálne pre moju suchú pleť. 

Ručne vyrobené organické mydlo z olivovníka

Klasické obdĺžnikové mydlo slúžiace na aplikáciu na vlhkú pokožku a následné napenenie, na aké ste u mydiel zvyknutí. Skladá sa z vody, olivového a kokosového oleja a hydroxidu sodného, pričom vďaka špecializácii na vysušenú pleť vôbec nevysušuje. Neobsahuje syntetické farbivá, ropné deriváty, živočíšne tuky, parfumácie ani farbivá. Ak vás zaujíma viac informácií, môžete sa ich dočítať tu.

Cena: 4€

Hodnotenie: 5/5

Šumivá bomba do kúpeľa

Vložíte ju do vane naplnenej vodou a už len sledujete, ako sa točí, šumí a uvoľnujú sa z nej kúsky ovsenej kaše. Taktiež pokožku hydratuje, až nadmerne, takže niekomu môže pripadať až nepríjemne mastná, čo však mne osobne neprekáža. Vonia jemne a nevtieravo, no po vystupovaní z vane je potrebné dávať si pozor, aby ste sa nešmykli na klzkom povrchu a nestrávili Vianoce oduto ležiac v izbe so zlomenou nohou. 

Znova neobsahuje konzervačné látky ani živočíšne tuky, ale nájdete v nej vanilku pravú, marhuľový a olivový olej a viac sa o bombe môžete dočítať tu.

Cena: 2€

Hodnotenie: 4/5

Dúfam, že pokiaľ hladáte kvalitné a cenovo výhodné potreby do kúpeľa, tak vás daná značka oslovila. 🙂 

Leave a Reply

